Fraud Blocker

Cum comand?

Scurt rezumat:
  • Taxele de livrare nu sunt insotite de KM extra,costul este FIX. dupa cum urmeaza:
  • Livrarea comenzilor se face in functie de disponibilitate , in general produsele se aduc din depozit din Germania,iar termenul este de 1-3 zile lucratoare pentru a ajunge la colegii nostri,produsele sunt verificate si ambalate apoi trimise catre dvs prin curier rapid. Primiti sms/email cu statusul comenzii pe parcursul acesteia .
  • Produsele se pot returna in termen de 14 zile. Costul de retur este valoarea costului de transport in functie de metoda aleasa (vezi politica returnare si garantie)
  • Va putem ajuta in identificarea piesei dorite,sau/si a altor acesorii in urma transmiterii catre noi prin metodele de contact disponibile (formular de contact,whatsapp,email,sms) a etichetei de producator,piesei defecte,modelului etc)

Comandand produse din magazinul nostru, aveti garantia calitatii si, in acelasi timp, economisiti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic. Espressorul va pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastra.

Comanda minima

Comanda minima pentru a putea finaliza comanda: produse in valoare de minim 50 lei (aici fiind excluse si taxele de livrare)

Circuitul comenzii dumneavoastra cuprinde o serie de pasi indispensabili:


1. Comandarea

DISPONIBILITATE

Produsele care sunt in stoc au buton activ „Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv, cu „Contactati-ne”, sunt indisponibile momentan. Unele dintre acestea din urma se pot aduce la comanda (espressoare, accesorii).

Pot exista exceptii privind termenul sau disponibilitatea de livrare, in cazul in care exista situatii de modificare a disponibilitatii dupa ce produsul a fost comandat, va vom contacta pentru informarea si oferirea celei mai bune metode de rezolvare a situatiei . (Ex comunicarea unui termen de livrare estimativ,furnizarea unui produs indentic insa sub alt brand etc)

WAHTSAPP/SMS

Numerele de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 0770.902.902  Se poate face doar in scris.  Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.

EMAIL

Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresele contact[at]espressorul.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:

– numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,
– adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),
– numarul de telefon
– numele produselor si cantitatile.

ONLINE

La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4.

Finalizarea comenzii online:

– Daca doriti sa comandati online, apasati butonul „Adauga in cos” pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul „Finalizare„. Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.

– Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: „Sunt client” (login pentru clienti existenti), „Sunt client nou” sau „Fara autentificare„, apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul „Finalizeaza comanda„.

– Daca doriti livrarea doar pana la un sediu Sameday, va rugam ca la adresa de livrare sa completati corespunzator (ex: „Sediul Sameay Oras„).

– Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.

Statusul comenzii online

Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la 0770902902 – Doar whatsapp/sms

Coduri promotionale

Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Observatii, in pagina dedicata in timpul comenzii .


2. Livrarea comenzii

Echipa Espressorul.Ro inregistreaza comanda Dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.  Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge in minim o zi, maxim 5 zile lucratoare. Daca adresa de livrare este intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.

Observatii:

– In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.

– Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe email confirmarea platii de la client.


3. Facturarea

FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta – gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.

In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de laPunctul 4.

Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de Dvs in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda Dvs este in curs de livrare.

NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.


4. Taxele de transport

BUCURESTI SI IN TARA

  • comenzile peste 350 lei au transport gratuit.
  • la comenzile sub 350 lei, taxa de transport este de variabila in functie de metoda de livrare aleasa. Detalii la finalizarea comenzii.

5. Plata comenzii

Se poate realiza in urmatoarele modalitati:

  • Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
  • Plata online cu cardul: online pe site
  • Plata prin virament bancar in contul afisat pe site. (pentru platile in banca, comanda pleaca spre Dvs dupa ce primim confirmarea platii pe email);

INFORMATII IMPORTANTE

Livrare prin curier rapid national – 22 lei (cost fix fara KM taxabili)

Ridica acest produs din EasyBox – 15 lei

Livrare gratuita pentru comenzi de peste 350 lei

Comanda minima valoare produse: 50 lei

Retur GRATUIT la EasyBox*

* Va rugam sa luati in considerare predarea catre curier a produselor in 1-3 zile lucratoare .

*Te tinem la curent cu statusul comenzii printr-un e-mail si/sau sms in momentul in care comanda este finalizata si este predata catre curier. 

*Majoritatea produselor cu stoc sunt disponibile in depozitul nostru partener international,iar acestea necesita tranzit 1-3 zile,verificare calitativa si ambalare.

Te putem ajuta pentru identificarea corecta? Ai nelamuiriri cu privire la acest produs ?

Cum comand?