LOCATIE
SECTORUL 1 BUCURESTI: CARTIER ANL HENRI COANDA, BD GEORGE CONSTANTIN 461(COLT CU TIBERIU OLAH).
ATELIER / MAGAZIN
telefon contact
MAGAZIN:
0770.902.902
(doar mesaje text Whatsapp/ SMS )
ATELIER REPARATII: 074.383.2881 (TEL+WHATSAPP)
Magazin: contact(@)espressorul.ro
Atelier:
contact(@)repairo.ro
Comercial
mihai(@)pinnet.ro
PROGRAM LUCRU
LUNI-JOI: 10:00-18:00
Vineri: 10:00-17:00
Puteti trimite mesaje pe whatsapp non-stop (LE VOM PRELUA IN TIMPUL PROGRAMULUI)
⚠: Din pricina volumului de solcitari foarte mare daca aveti nevoie de ajutor, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau pe Whatsapp, in scris .
Multumim pentru intelegere. ♥
Pentru sesizari / reclamatii / urgente ne puteti contacta folosind formularul de mai jos
***Te rugam sa iei in considerare confirmarea disponibilitatii produselor necesare in locatie. Acesta nu este depozitul de desfacere.
Contact Espressorul
Bun venit la Espressorul ,nu suntem perfecti ,insa cautam perfectiunea ! Daca intampini probleme te rugam sa ne contactezi in vederea verifcarii situatiei si remedierea acesteia ,volumul de lucru este unul mare, iar in cazul in care nu putem raspunde telefonic te rugam sa ne lasi un mesaj pe whatasapp / email .
Companie
Furnizor: PINNET SOLUTIONS SRL
Reg. com: J40/14220/2016
CIF: RO36683869
Adresa: Str. Namaesti, Nr.11a, Camera Nr. 1, Sector 1, Bucuresti, Jud. Bucuresti
INFORMATII BANCARE
IBAN : RO90INGB0000999906367244
Banca: ING BANK NV
CONT TREZORERIE
IBAN : R037TREZ7015069XXX022329
Banca: TREZORERIA STATULUI
Ne poti lasa un mesaj
Intrebari frecvente
Cum verific daca piesa se potriveste ?
TEHNIC – MIHAI CRISTIAN2024-03-04T18:35:16+03:00Pentru identificarea corecta este necesar sa ne trimiti modelul sau o poza cu eticheta produsului pentru care doresti sa utilizezi piesa de schimb.
Informatii suplimentare
TEHNIC – MIHAI CRISTIAN2024-03-04T18:28:01+03:00Punct de lucru: Cartier Ansamblu Henri Coanda Lot 461 sector 1 Bucuresti
Activitatiile secundare: conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2)
4719 – Comer!cu amänuntul in magazine nespecializate, cu vånzarepredominantä de produse nealimentare
4754 – Comer!cu amänuntul al articolelor 5i aparatelor electrocasnice, in magazine specializate
4759 – Comer!cu amänuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articolelor de uz casnic n.c.a.,in magazine specializate
4771 – Comericu amänuntul al tmbräcämintei, tn magazine specializate
4772 – Comer!cu amänuntul al incältämintesii articolelor din piele, tn magazine specializate
4777 – Comer!cu amänuntul al ceasurilor 5i bijuteriilor, Tn magazine specializate
4778 – Comer!cu amänuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate
4789 – Comer!cu amänuntul prin standuri, chi09cur9i iPieteal altor produse
4799 – Comer!cu amänuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chiopurilor pietelor
6110- Activitätdie telecomunicaprtinii retelecu cablu
6190 – Alte activitätdie telecomunicatii
6311 – Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web 5i activitäticonexe
6312 – Activitätaile portalurilor web
7739 – Activitätdie inchiriere 5i leasing cu alte masini, echipamente 5i bunuri tangibile n.c.a.
9521 – Repararea aparatelor electronice de uz casnic
9522 – Repararea dispozitivelor de uz gospodäresc 5i a echipamentelor pentru casä5i grädinä
9523 – Repararea tncältäminte5ii a articolelor din piele
9524 – Repararea mobilei 5i a furniturilor casnice
9525 – Repararea ceasurilor si a bijuteriilor
9529 – Repararea articolelor de uz personal 5i gospodäresc n.c.a.
Cum pot sa returnez sau schimb un produs ?
mitza2021-09-22T17:27:45+03:00Ca sa returnezi un produs,sau sa te ajutam cu schimbarea acestuia este necesar completarea formularului de retur, tine cont de termenii si conditiile de returnare in momentul in care faci aceasta cerere.Cum pot urmarii o comanda plasata?
mitza2021-09-22T17:25:25+03:00Indata ce produsul a fost pregatit pentru curier,vei fi instiintat de acest lucru impreuna cu numarul de urmarire si pagina unde poti urmarii statusul. De asemenea te anuntam prin sms atat in ziua livrarii cat si cand predam catre curier .Cum pot anula o comanda plasata?
mitza2021-09-22T17:22:16+03:00Daca doresti sa anulezi o comanda, ne poti contacta printr-un sms cu numarul comenzii / numele sau sa ne suni .Cat timp dureaza livrarea?
mitza2021-09-22T17:20:41+03:00Produsele noastre se afla intr-un centru logistic situat in Germania, produsele sunt pregatite in fiecare zi pentru a fi trimise catre noi pentru verificare si amabalare , tranzitul din Germania dureaza 2-3 zile lucartoare (ziua primirii comenzii + 1 zi de tranzit) ,produsele ajunse la noi sunt verificate si ambalate , in final predate catre curier in aceeasi zi , urmand a fi livrate in urmatoarele maxim 2 zile lucratoare. Multumim pentru intelegere.
Povestea incepe cu multi ani in urma....
Din dorinta de a ajuta, de a furniza piese ,accesorii necesare interventiilor de reparatie si intretinere ale aparatelor de cafea celor care au nevoie ...
Lipsa pieselor si accesoriilor necesare interventiilor ne-a lipsit foarte mult ,de la cele mai banale garnituri pana la ansambluri mai complicate, intre timp piata s-a schimbat,oferta este variata in acest moment insa continuam sa ne diferentiem prin experienta in domeniu pe care o impartasim cu clientii, dar si prin faptul ca am parcurs treptat foarte multi pasi pe parcursul evolutiei pietei de piese si accesorii electrocasnice in Romania.
Continuam sa facem acelasi lucru si astazi lucrand in domeniu in continuare si experiementand zi de zi noutati .